31 March, 2017

HOLLA



Assalamualaikum

I'M BACK!!! Lamanya blog ni ditinggalkan, nasib tidak bersawang. Hahaha. Maklumlah owner blog ni agak busy sikit. Being a student is stressful guys but it give me a lot of experiences. Yeah think positive. Masuk semester kedua ni hidup aku berserabut gila. Sem 1 pun serabut juga tapi tidak 'seserabut' this sem. SESERABUT pun boleh. Serabut dengan assignment serabut dengan event serabut dengan cinta..opss. Hahaha not cinta kepada HUMAN ok cinta kepada benda lain hahahaha.

Sebenarnya aku rindu berblogging ni. Rindu gilerrr. Dulu masa mula-mula buat blog rasa macam addict sangat sampai setiap jam mau update blog. Haaa. Lepas tu tiap-tiap minggu tukar layout apa semua. I really like playing with the codes. Macam magic. Masuk code ni and then jadi macam ni. Tapi lepas SPM semua benda tu aku terlupa sebab fokus dengan form 6. Sekarang ni blog aku pun rupa macam alahaiii rasa mau tutup pun ada tapi rasa sayang. Banyak masa yang aku luangkan dengan benda ni dulu-dulu ahaha masa zaman muda remaja. Perasaan gembira, kecewa, sedih... semua aku luahkan dekat sini. Sebab aku rasa lebih selesa meluah dengan benda yang tidak bagi feedback apa-apa.

OK got to go.

Btw aku buat blogwalking kejap tadi banyak sangat blog-blog fav aku yang sudah tidak wujud. Sedih T_T

Adios


No comments: